انه حقاً جيل اوفر كيييك

هاى، ممكن نتّعرف؟ … أنا وحيد وشريد بس من نوعى فريد عايش لوحدى ف الركن البعيد وأبحث عن فتاة لعلاقة جادة —- نعم أنا هو أبو نظارة ري.بان من تحت كوبرى الجيزة وحاطط سماعة البلوتوث ف ودنى وعمرى ماستعملتها  نعم أنا الشاب السرس الى ضارب الجل ف شعرى موقفة نص بوصة وكل صورى أنظر فيها بشجن، نعم أنا هذا الذى يخرج من المنزل وهو مقتنع أنه أجمد شاب فيكى يابلد .. لذلك أسألك: لماذا لا تردى عليها، هاااااى، إنتى مغرورة قوى على فكرة !! .. بس مع ذلك معجب بيكى (الحب من أول نّطة) .. وحلمت مّرة بيكى (زمن المعجزات) وأول ماشفتك فرحت وقلت أكلمك وأكيد لما تعرفينى هتحسينى (سونة العاشق) ودا إيميلى وممكن أبعتك رقمى عالخاص بس تردى عليا (مشتاق مشتاق) مستنيكى وعمرى ماهفقد الأمل يا أجمل ماشافت عينى.

كتبها: شادى كمال قنديل

كل كلمة موجودة فى هذة المدونة انا من كتبها دون نقل أو مساعدة لذا فهى حق أصيل لى و تعبر عن رأى شخصى وغير مسموح بالنشر أو الأقتباس دون الرجوع لى لأن معظم المواضيع مسجلة بحقوق ملكية فكرية خاصة بى وموثقة, لذا أى نقل بغير موافقة شخصية منى أو إشارة للكاتب والموضوع الأصلى يعتبر سرقة

Posted from WordPress for Android